Veneitä nähty

Keskustelua Näsijärven h-venetapahtumista

Moderator: FIN-666

Post Reply
Hanu
Posts: 94
Joined: Tue 15.5.2007 21.16
Location: Tampere/TaPS
Contact:

Veneitä nähty

Post by Hanu »

Kuulemma Nässyllä on nähty H-veneitä purjehtimassa? Kuka ehti jo?
FIN-666
Posts: 41
Joined: Fri 16.3.2007 13.43
Location: Tampere, N
Contact:

Post by FIN-666 »

Kyllähän tässä on jo tullut käytyä useamman kerran. Vappua käytiin viettämässä Säynäsissä, tilaa oli mukavasti.

Viikko sitten oltiin Mantereen Jyrkin porukan kanssa ajamassa lyhyttä rataa. Keskiviikkona oltiin kolmistaan Koivulan ja Aromaan porukoiden kanssa radalla pyörimässä. Jyrkiltä katkesi ison falli jo satamassa eli ei saatu neljättä venettä radalle. Reeniin saa ihan erillailla sykettä mukaan, kun ei tarvitse yksin pyöriä kiinteällä radalla.

Seuraavat "reenit" olisi kuuleman mukaan tarkoitus vetää ensi maanantaina. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan, radalla ollaan varmaan noin kuuden aikoihin.
Snoukka
Posts: 34
Joined: Sat 9.6.2007 19.04
Location: Turku/Hirvensalo/TPS, Tampere/N

Post by Snoukka »

Ei se eilinen meno reenaamiselta näyttänyt :snide: (tai sitten en vaan nähnyt tarpeeksi hyvin täältä ylhäältä). Tosiasiassa olen vain katkera, että itse en tiennyt moisista bakkanaaleista ajoissa mitään. Olisin hommannut megafonin ja huudellut hävyttömyyksiä rannalta (aka. ruoskinut toimintaa radalle).
Skype: Snoukka_
e-mail: saara.vuorimaa@tut.fi

Vauhti korjaa virheet!
Heikki_A
Posts: 24
Joined: Fri 31.8.2007 19.58
Location: Tampere / N / Tampereen Kotkat Laivue

Post by Heikki_A »

Snoukka wrote:Ei se eilinen meno reenaamiselta näyttänyt :snide: (tai sitten en vaan nähnyt tarpeeksi hyvin täältä ylhäältä). Tosiasiassa olen vain katkera, että itse en tiennyt moisista bakkanaaleista ajoissa mitään. Olisin hommannut megafonin ja huudellut hävyttömyyksiä rannalta (aka. ruoskinut toimintaa radalle).
Kaikilla taitaa olla sen verran tuoreet miehistöt veneissä, että toi kahdeksan metrin tuuli repi porukan vähän liikaa hajalleen. Tilanne varmaankin paranee jos saadaan joku tekemään oikea lähtölinja radalle ja vielä heiluttelemaan lippuja. Tälläisestä on liikkeellä vähän huhuja keskiviikon 21.5. suhteen. Silloin vain kaikki Lielahteen mukaan niin saadaan kunnon kahinat aikaiseksi. Tästä aiheesta voisi varmaankin laittaa jutun myös omaksi ketjukseen, hoitaako Tapio kun tietää asiasta varmaankin parhaiten?
4xS
Posts: 94
Joined: Sun 16.3.2008 13.17
Location: Tampere / Näsijärvi

Post by 4xS »

Pahus kun nuo pohjatyöt on vielä pahasti kesken... Mutta maanantainen meno näytti rannalta katsottuna komeelta. Onneksi olkoon kaikille jotka menoon mukaan pääsivät. Ehkä mekin vielä joskus ollaan mukana.
Post Reply