http://se.itmill.com/ilmoittautuminen/e ... hp?form=26

Moderator: Kristian
Olen toki pahoillani että tuosta jäi rikollinen kuva. Kun päätin, että vedän teidän välistä enkä ylhäältä teistä ohi, niin tarkoitus oli jo etukäteen tiedottaa että joko vetäkää väli kiinni tai sitten kun olen siinä vieressä ja jo peitossa niin sitten kyllä nostatan.Kristian wrote: Loppuun pieni sääntöcase Olgan, Vanillan ja meidän välisestä tilanteesta: Olga reilusti saavuttavana veneenä tunki väkisin alle puolentoista metrin väliin, johon ei siis mitään toivoa mahtua lenssillä puomien ollessa levällään yms. Me oltiin tuulenpuoleimpana veneenä. Kaikki veneet samalla halssilla. Petri huuteli nostoja reilusti takana, en kuitenkaan nostanut kun en tuntenut olevani velvollinen, Olga tuli silti jollon oli pakko nostaa ettei kolissut. En jaksanut asiaa kommentoida, kun ei varsinaisesti olisi ollut saumaa ilman spinnua sillä pätkällä kuitenkaan, eikä ehkä taktisin veto olgalta tulla siihen väliin meidän peittoon.
Kun vähän yrittää muistella Matin sääntöluentoja Olgan olisi kai pitänyt saavuttaa peitto kaksi veneenmittaa meidän alapuolelta saadakseen nosto-oikeuden ylipäätään. Eikä kait kovin sallittua tulla saavuttavana veneenä väliin johon ei mahdu.
nm. pitäisikö se protestilippu hommata...
niin mitenkäs se meni se peiton saavuttaminen kaksi veneenmittaa meidän alapuolella, olisi ehkä vaatinut ainakin Vanillan läpi ajamista...Petri wrote:niin tarkoitus oli jo etukäteen tiedottaa että joko vetäkää väli kiinni tai sitten kun olen siinä vieressä ja jo peitossa niin sitten kyllä nostatan.
niin onhan niitä jotka näkee itsensä hoikempana mitä on..Petri wrote:Väli kyllä oli ihan riittävä alunperin.
kuulin huhua että yks siniraidallinen varaslähdön ottanu hoo olisi liittynyt tähän tapaukseen, me oltiin keskemmällä...Petri wrote:Mikäs hoo se sitten oli joka lähdössä ei tahtonut nousta
Ei läpi, mutta hieman teidän eteenne pääsemisen lähinnä. Näkisin, että suurin syy nousee-huuteluuni oli siinä, että olin jotenkin onnistunut hahmottanut itseni kryssille, eikä lenssille, jolloin peitto taas olisi ollut siinä missä meidän keulalinja olisi teidän perän tasalla...jossain siinä kohtia mielestäni taisin mainitakin nousemisesta ekan kerran.Kristian wrote: niin mitenkäs se meni se peiton saavuttaminen kaksi veneenmittaa meidän alapuolella, olisi ehkä vaatinut ainakin Vanillan läpi ajamista...
No joo en nyt jaksanut alkaa avautumaan, ihan niin tosissaan ei viiti noita kisoja kiertää, mutta jatkossa pitänee ehdottomasti jostain punaista kaivaa esiin ja ihan perus Hoopoilijat vs. Feneilijät periaatteesta lipuuttaa teikäläiset pois jaloista kuleksimasta....Petri wrote:ja jos tuntee olonsa rikotuksi, niin vittuile vain takaisin, ehkä mäkin olisin herännyt koomastani siinä tapauksessa. 360:llä tuokin ongelma olisi ratkennut, vaikka sulla ei protestilippua olisi ollutkaan, koska enhän mä sitä olisi tiennyt (ja toisaalta, vaikka olisin, ei se olisi estänyt oman virheen paikkaamista).
Miltä tämä tarkistuslista näyttää?Erkka wrote: Tuloslista on viimeiset kolme vuotta näyttänyt suunnilleen samalta, mikä alkaa pikkuhiljaa kyllä masentaa. Vaikka selkeät mokat ja huonot startit jättäis pois niin silti pitäis venevauhtia saada jostain lisää.