Olisko innokkaita h-veneitä harjoittelemaan ratakisaamista leppoisassa tunnelmassa:
http://www.fe83.org/forum/viewtopic.php?t=1995
Viimeksi 4 tunnissa saatiin 8 starttia läpi, eli ainakin startteja pääsee harjoittelemaan.
Lyhyttä ratakisaa Espoossa 14.6 (FESprint#2)
Moderator: Kristian
Lyhyttä ratakisaa Espoossa 14.6 (FESprint#2)
Erkka
erkka (at) h-vene piste net
En ole kuullut että yksikään H-vene olisi vielä ilmoittautunut, eli hopihopi vain mukaan.
Jos purjehdus ei kiinnosta, niin Erkka tarvitsisi kyllä apumiestä ja tässä olisi hyvä tilaisuus jollekin innokkaalle päästä seuraamaan ratapurjehdusta lähietäisyydeltä ja samalla kehittää omia taktikointitaitojaan.
Jos purjehdus ei kiinnosta, niin Erkka tarvitsisi kyllä apumiestä ja tässä olisi hyvä tilaisuus jollekin innokkaalle päästä seuraamaan ratapurjehdusta lähietäisyydeltä ja samalla kehittää omia taktikointitaitojaan.
Jos Valentina ei ole kisakunnossa tuon viikonlopun lyhytrataSM:issä, niin eikös siinä olisi kunnon koulutustilaisuuden paikka jos Valentinan miehistö jakaantuisi eri H-veneisiin jakamaan oppejaanErkka wrote:Koittakaas nyt joku edes tulla mukaan. Ihan teitä varten minä siellä lähtölippuja heiluttelen hyvät h-toverit!

Hehe. Hyvä trolli. Ja lopputuloksena olisi koko fleetiltä mastot kannella karmeena spagettina kuten meillä.Petri wrote:Jos Valentina ei ole kisakunnossa tuon viikonlopun lyhytrataSM:issä, niin eikös siinä olisi kunnon koulutustilaisuuden paikka jos Valentinan miehistö jakaantuisi eri H-veneisiin jakamaan oppejaanErkka wrote:Koittakaas nyt joku edes tulla mukaan. Ihan teitä varten minä siellä lähtölippuja heiluttelen hyvät h-toverit!

Team Bra, Valentina FIN-916
-
Sen sijaan saattaa kaatua Albin Express mastoja HTPSän vuosipäiväkisoissaVpl wrote:Hehe. Hyvä trolli. Ja lopputuloksena olisi koko fleetiltä mastot kannella karmeena spagettina kuten meillä.Petri wrote:Jos Valentina ei ole kisakunnossa tuon viikonlopun lyhytrataSM:issä, niin eikös siinä olisi kunnon koulutustilaisuuden paikka jos Valentinan miehistö jakaantuisi eri H-veneisiin jakamaan oppejaanErkka wrote:Koittakaas nyt joku edes tulla mukaan. Ihan teitä varten minä siellä lähtölippuja heiluttelen hyvät h-toverit!

Team Bra - Fin-916 Valentina
Laitetaas vielä mainos tännekin jos että huomanneet:
kuvia tapahtumasta: h-vene/f/gallery2.php?g2_itemId=3993
ja video:
hvideot/
kuvia tapahtumasta: h-vene/f/gallery2.php?g2_itemId=3993
ja video:
hvideot/
Erkka
Re: Lyhyttä ratakisaa Espoossa 14.6 (FESprint#2)
Ajattelin kiittää järjestelystä, olin purjehtimassa X-79 veneessä kyseisessä kisassa jo homma kävi täysin urheilusta. Hauskaa oli, mutta olokin oli naatti kun tuultakin oli varsin riittävästi.
t. Jukka
t. Jukka