Traileria lainaan/vuokralle?

Yleistä keskustelua purjehduksesta ja sen vierestä

Moderator: Kristian

Post Reply
JukkaM
Posts: 1
Joined: Tue 17.4.2018 11.54

Traileria lainaan/vuokralle?

Post by JukkaM »

Hei,

Suunnitelmissasi on hankkia H-vene kotiseudulleni Joensuuhun. Koska siellä ei ole juuri minkäänlaista purjevenetarjontaa, h-veneistä nyt puhumattakaan, niin sopivan veneen löydyttyä edessä on veneen siirto. Vapaa-ajan rajallisuudesta johtuen todennäköisesti maanteitse.

Siispä olisiko kenelläkään tällaiseen kuljetukseen sopivaa traileria tarjolla? Tai vinkkejä hyvistä kuljetusyrityksistä? Muita vinkkejä kuljetuksen järjestämiseen? Oma autoni ei riitä vetoautoksi, mutta sellaisen oletan löytäväni lainaan.

Vaihtoehtojen harkitsemiseksi, kaikki tieto ja vinkit Saimaan kanavan kautta purjehtien siirtoon on myös erittäin tervetullutta.

Jukka
Lauri
Posts: 723
Joined: Wed 4.7.2007 19.18
Location: Helsinki

Re: Traileria lainaan/vuokralle?

Post by Lauri »

Millaisilla parametreilla olevaa venettä etsit? Olen laittamassa veneeni myyntiin, kunhan ehdin tehdä ilmoituksen. Se on trailerilla talvehtimassa Mikkelissä vielä vappuun asti, joten olisi ainakin helppo siirtää... Vappuna vien Helsinkiin, jonka jälkeen vene on trailerilla siellä. Eli minun traileri ei sovi lainattavaksi ennen kuin veneen joku ostaisi siitä päältä pois. Mutta toimitus olisi helppoa. Myös traileri menee myyntiin, samalla veneen kanssa tai ensin vene, sitten traileri.

Tuosta minun veneestä on varmasti kymmeniä juttuja viimeisen 11 vuoden ajalta tällä foorumilla..
Post Reply