[MYYTY] M: alumiininen Harbeck H-venetraileri

Moderator: Kristian

Post Reply
Lauri
Posts: 723
Joined: Wed 4.7.2007 19.18
Location: Helsinki

[MYYTY] M: alumiininen Harbeck H-venetraileri

Post by Lauri »

Traileri on myyty.. Alkuperäinen ilmoitus alla.

Vene on myyty, joten traileri jäi tarpeettomaksi ja myyn sen erikseen.

Olen tämän ostanut käytettynä Saksasta n. 9 vuotta sitten. Edellinen omistaja kertoi, että sitä olisi vedetty n.15tkm siellä, minulla käyttöä on ollut alle 5000km: en kilpaile, vaan traileria on käytetty lähinnä veneen säilytysalustana ja talvisäilytykseen kuljetuksissa.

Traileri on viimeksi katsastettu viime vuonna, eli seuraava katsastus tulee eteen ensi vuoden loppuun mennessä.

Varustukseen kuuluu alemmassa kuvassa näkyvät maston kuljetustelineet (alumiinia nekin, tulivat trailerin mukana minulle), alumiinivanteilla olevat renkaat, sekä alkuperäiset peltivanteet ja vararengas + toiset pyöränpultit peltivanteita varten (alu- ja peltivanteet tarvitsevat eri mittaiset pultit). Peltivanteilla on nyt renkaat joita ei enää voi käyttää, vararengasta lukuun ottamatta.

Hinta varusteineen on 3500 euroa. Kärry vapautuu veneen alta ensi viikon puolivälissä.

Alumiininen Harbeck on jonkinkinlaisen "trailerien mersun" maineessa, eikä syyttä. Painaa vähän ja on hyvä vetää. Näitä saa tietääkseni yhä uutenakin Saksasta, hinta vain on reilusti enemmän kuin mitä tämä käytetty maksaa.

Image

Image
Last edited by Lauri on Fri 29.6.2018 23.00, edited 2 times in total.
Lauri
Posts: 723
Joined: Wed 4.7.2007 19.18
Location: Helsinki

Re: M: alumiininen Harbeck H-venetraileri

Post by Lauri »

Traileri on myyty.
Post Reply