Lyhyttä ratakisaa Espoossa 14.6 (FESprint#2)

Keskustelua H-veneelle soveltuvista kilpailuista ja kilpailemisesta

Moderator: Kristian

Post Reply
Erkka
Ylläpitäjä
Posts: 572
Joined: Sat 10.3.2007 03.01
Location: Espoo / Suomenoja
Contact:

Lyhyttä ratakisaa Espoossa 14.6 (FESprint#2)

Post by Erkka »

Olisko innokkaita h-veneitä harjoittelemaan ratakisaamista leppoisassa tunnelmassa:
http://www.fe83.org/forum/viewtopic.php?t=1995

Viimeksi 4 tunnissa saatiin 8 starttia läpi, eli ainakin startteja pääsee harjoittelemaan.
Erkka
erkka (at) h-vene piste net
Petri
Posts: 70
Joined: Sun 10.2.2008 14.53

Post by Petri »

En ole kuullut että yksikään H-vene olisi vielä ilmoittautunut, eli hopihopi vain mukaan.
Jos purjehdus ei kiinnosta, niin Erkka tarvitsisi kyllä apumiestä ja tässä olisi hyvä tilaisuus jollekin innokkaalle päästä seuraamaan ratapurjehdusta lähietäisyydeltä ja samalla kehittää omia taktikointitaitojaan.
Erkka
Ylläpitäjä
Posts: 572
Joined: Sat 10.3.2007 03.01
Location: Espoo / Suomenoja
Contact:

Post by Erkka »

Koittakaas nyt joku edes tulla mukaan. Ihan teitä varten minä siellä lähtölippuja heiluttelen hyvät h-toverit!
Erkka
erkka (at) h-vene piste net
Petri
Posts: 70
Joined: Sun 10.2.2008 14.53

Post by Petri »

Erkka wrote:Koittakaas nyt joku edes tulla mukaan. Ihan teitä varten minä siellä lähtölippuja heiluttelen hyvät h-toverit!
Jos Valentina ei ole kisakunnossa tuon viikonlopun lyhytrataSM:issä, niin eikös siinä olisi kunnon koulutustilaisuuden paikka jos Valentinan miehistö jakaantuisi eri H-veneisiin jakamaan oppejaan ;)
Vpl
Posts: 761
Joined: Sun 11.3.2007 00.14
Location: Helsinki

Post by Vpl »

Petri wrote:
Erkka wrote:Koittakaas nyt joku edes tulla mukaan. Ihan teitä varten minä siellä lähtölippuja heiluttelen hyvät h-toverit!
Jos Valentina ei ole kisakunnossa tuon viikonlopun lyhytrataSM:issä, niin eikös siinä olisi kunnon koulutustilaisuuden paikka jos Valentinan miehistö jakaantuisi eri H-veneisiin jakamaan oppejaan ;)
Hehe. Hyvä trolli. Ja lopputuloksena olisi koko fleetiltä mastot kannella karmeena spagettina kuten meillä. 8)
Team Bra, Valentina FIN-916
Klas
Posts: 86
Joined: Thu 15.3.2007 11.48
Location: Espoo

Post by Klas »

Ilman muuta tultais, mutta kun on muuta ohjelmaa tuona viikonloppuna. :cry:
Klas____(\_______/)/)___(\_(\____
Hopeanuoli
Posts: 119
Joined: Mon 20.8.2007 22.21
Location: Helsinki
Contact:

Post by Hopeanuoli »

Vpl wrote:
Petri wrote:
Erkka wrote:Koittakaas nyt joku edes tulla mukaan. Ihan teitä varten minä siellä lähtölippuja heiluttelen hyvät h-toverit!
Jos Valentina ei ole kisakunnossa tuon viikonlopun lyhytrataSM:issä, niin eikös siinä olisi kunnon koulutustilaisuuden paikka jos Valentinan miehistö jakaantuisi eri H-veneisiin jakamaan oppejaan ;)
Hehe. Hyvä trolli. Ja lopputuloksena olisi koko fleetiltä mastot kannella karmeena spagettina kuten meillä. 8)
Sen sijaan saattaa kaatua Albin Express mastoja HTPSän vuosipäiväkisoissa :ham:
Team Bra - Fin-916 Valentina
Petri
Posts: 70
Joined: Sun 10.2.2008 14.53

Post by Petri »

Vpl wrote: Hehe. Hyvä trolli. Ja lopputuloksena olisi koko fleetiltä mastot kannella karmeena spagettina kuten meillä. 8)
No pitäähän sitä nyt leipää ja sirkushuveja olla maksavalle yleisölle ;)
Erkka
Ylläpitäjä
Posts: 572
Joined: Sat 10.3.2007 03.01
Location: Espoo / Suomenoja
Contact:

Post by Erkka »

Laitetaas vielä mainos tännekin jos että huomanneet:
kuvia tapahtumasta: h-vene/f/gallery2.php?g2_itemId=3993
ja video:
hvideot/
Erkka
erkka (at) h-vene piste net
jukkako
Posts: 9
Joined: Mon 15.6.2009 11.19
Location: Helsinki / HSS

Re: Lyhyttä ratakisaa Espoossa 14.6 (FESprint#2)

Post by jukkako »

Ajattelin kiittää järjestelystä, olin purjehtimassa X-79 veneessä kyseisessä kisassa jo homma kävi täysin urheilusta. Hauskaa oli, mutta olokin oli naatti kun tuultakin oli varsin riittävästi.

t. Jukka
Post Reply