SÄÄNTÖSEMINAARI HELMIKUUSSA 2010

Keskustelua purjehdustapahtumista ja -tapaamisista H-veneilijöille

Moderator: Kristian

Post Reply
FIN931
Posts: 352
Joined: Sat 17.3.2007 11.55
Location: HSK

SÄÄNTÖSEMINAARI HELMIKUUSSA 2010

Post by FIN931 »

Hyvää kuluvaa vuotta kaikille H-purjehtijoille (mukaanluettuna Sacues :roll: )- Olkoon MMX hyvä meille kaikille.

Tulevana kesänä Helsingissä on varsinainen H-venekisaputki; Lyhytrata SM-kisat, SM-kisat ja Hesan regatta, paikallisia kilpailuja unohtamatta. Pääkaupunkiseudun H-veneilijöillä on näin tilaisuus osallistua edullisesti ja vaivattomasti tasokkaisiin kansallisiin kilpailuihin. Tarvitsee vain ylittää omasta päästä löytyvä osallistumiskynnys - muualla osallistumiskynnystä ei nimittäin ole, kaikki ovat tervetulleita kilpailuihin.

Osallistumiskynnyksen poistamiseksi oon ajatellut kevään aikana järjestettäväksi muutamia tilaisuuksia, joista ensimmäisenä Sääntöseminaari, jossa oon aatellut itse alustaa*. Paikka voisi olla HSKlla, ajankohdaksi esittäisin helmikuun viimeistä viikkoa, mun viikkokalenteriin tiistai- ilta on sopivin.Eli esittäisin, että tiistaina 23.2 klo 18 alkaen pidettäisiin H-veneilijöille HSKlla Sääntöseminaari. Herättääkö kiinnostusta? Onko ajankohta sopiva? (*kun tuli taas viime kesä vietettyä kilpapurjehdus-tuomaroinnin merkeissä)
Hopeanuoli
Posts: 119
Joined: Mon 20.8.2007 22.21
Location: Helsinki
Contact:

Re: SÄÄNTÖSEMINAARI HELMIKUUSSA 2010

Post by Hopeanuoli »

hyvä idea! tuun paikalle jos ei ilmesty jotain esteitä.
Team Bra - Fin-916 Valentina
Lauri
Posts: 723
Joined: Wed 4.7.2007 19.18
Location: Helsinki

Re: SÄÄNTÖSEMINAARI HELMIKUUSSA 2010

Post by Lauri »

23.2. on koulujen hiihtolomaviikolla (ainakin Helsingissä se on silloin), se saattaa vaikuttaa joidenkin perheellisten osallistumismahdollisuuksiin.
FIN931
Posts: 352
Joined: Sat 17.3.2007 11.55
Location: HSK

Re: SÄÄNTÖSEMINAARI HELMIKUUSSA 2010

Post by FIN931 »

siirretään seuraavalle tiistaille, eli

Sääntöseminaari HSK:lla tiistaina 2 maaliskuuta. Teen tästä erillisen kutsun
Post Reply