Venemessut

Keskustelua purjehdustapahtumista ja -tapaamisista H-veneilijöille

Moderator: Kristian

Post Reply
sacues
Posts: 230
Joined: Fri 14.9.2007 13.58

Venemessut

Post by sacues »

Olisko Hoparijengiä johonkin aikaan lauantaina venemessuilla?Kokkolan jengiä ainaki pitäisi olla tulossa entä muita ?Olis kiva nähdä jossai kuppilassa.Ehdotuksia ajasta ja paikasta
David
Posts: 79
Joined: Sun 11.3.2007 00.11
Location: Helsinki / Merihaka
Contact:

Re: Venemessut

Post by David »

Olen siellä kai koko päivää lauantaina (käyn muutamassa luennoissa siellä).
Lauri
Posts: 723
Joined: Wed 4.7.2007 19.18
Location: Helsinki

Re: Venemessut

Post by Lauri »

Hyvin todennäköisesti olen siellä huomenna, mutta lasten kanssa liikkeellä, joten pitempään kuppilassa istumiseen en taida ryhtyä. Voisin kyllä käydä moikkaamassa, jos jonkinlainen tapaaminen muotoutuu.
sacues
Posts: 230
Joined: Fri 14.9.2007 13.58

Re: Venemessut

Post by sacues »

Hyvä juttu,ehdottakaa joku aika ja paikka?Entä Erkka?Pehkis?
FIN931
Posts: 352
Joined: Sat 17.3.2007 11.55
Location: HSK

Re: Venemessut

Post by FIN931 »

Oon kahden vaiheilla. Periaatteessa oon ajatellut käydä venenäyttelyssä, koska mun täytys hankkia uudet kurahousut ja saappaat ensi kesäksi, ja venenäyttelyssä voi katella millaisia on tarjolla. Omissa suunnitelmissa on ollut käydä näyttelyssä lauantaina 20.2. Voisin vierailla huomennakin iltapäivällä näyttelyssä, mikäli sinne kertyisi H-veneilijöitä
sacues
Posts: 230
Joined: Fri 14.9.2007 13.58

Re: Venemessut

Post by sacues »

FIN931 wrote:Oon kahden vaiheilla. Periaatteessa oon ajatellut käydä venenäyttelyssä, koska mun täytys hankkia uudet kurahousut ja saappaat ensi kesäksi, ja venenäyttelyssä voi katella millaisia on tarjolla. Omissa suunnitelmissa on ollut käydä näyttelyssä lauantaina 20.2. Voisin vierailla huomennakin iltapäivällä näyttelyssä, mikäli sinne kertyisi H-veneilijöitä
Tuu nyt vaan mut älä ala elvisteleen ja investoimaan uusiin kuriksiin ,kyl ne vuodelta -79 olevat Loydin housut sul vielä menee ihan hyvin 8)
FIN931
Posts: 352
Joined: Sat 17.3.2007 11.55
Location: HSK

Re: Venemessut

Post by FIN931 »

Mutta ko mää repäsin syksyllä ja heitin kurikset ja purjehdussaappaat Hoskilla roskiin. ja kun kaduttuani asiaa menin seuraavana päivänä dyykkaamaan niitä takaisin, niin olivat - pahukset - tyhjentäneet roskiksen. Eli nyt tarttee ostaa uudet
Post Reply