Perämoottoritelineen kelkka
Moderator: Kristian
Perämoottoritelineen kelkka
Ollut Botnian veneessä mutta sopii myös Arteknoon.Janipetterille tiedoksi en osaa sanoa paljonko on käytetty,meidän aikana ei kertaakaan ja vuosimalli on -87
0500-820321
0500-820321
Re: Perämoottoritelineen kelkka
Pelkkä kelkkako ilman niitä kiskoja?
Joo pelkkä kelkka.Ootko vailla kiskoja myös?
Jeps, koko systeemi uupuu ja tilalla on joku romu mallia biltema. Onko tietoa mistä sellaiset saisi? Tokihan niitä nyt ei mikään paha homma ole tehdä tait teettää.
Pihvillä voi olla soita sille,multa saat sitten kelkan .Mun kelkka menee vaan siihen uudempaan malliin ja niitä pojilla sitten on jos on!Mikä vuosimalli sun paattis on?
Paatti on vanha sotaratsu, -74. Eikös se perän muoto kuitenkin aikalailla sama ole kaikissa, joten sovitus tuskin vanhaan veneeseen on mikään ongelma?
Juu muoto sama,mutta kumman "kätinen" eli uudemmissa teline muistaakseni vasemmalla ja vanhemmissa oikealla ja pojilla löytyy vain uudempiin eli tarkoitan ettei tule turhia reikiä kanteen
moi, menikö kelkka jo? minulla on kiskot mutta kelkka puuttuu...
Iltaa. Paljonko maksaa uusi kelkkateline?
Löytyy vielä,soita niin sovitaan hinta sille 0500-820321
Terve. Asia on niin että minulle on tulossa käytetty moottoriteline ja haluan tietää sen arvo. Se on kohta tulossa myytävänä.
Ahaa.Siinä tapauksessa sinun kannattaa ottaa yhteyttä Antiikkia Antiikkia -ohjelmaan niin he tulevat arvioimaan sen tai jos tarvitset vakuusarvoa niin ota yhteyttä omaan pankkiisi ja vielä kun sinulla ei tunnu puheaikaa löytyvän niin kipaise R-kioskin kautta.